2015. október 12., hétfő

Egy kis haul...

Nem tervezem, hogy book haul rovatot kezdjek, de most egyszerűen muszáj. Nem azért nem szeretnék írni, mert nem szeretem vagy ilyesmi. Egyszerűbb oka van: lusta vagyok. Nem tusom megjegyezni, hogy melyik könyvet mikor vettem, és mert könyvtárba is járok, vannak olyan hónapok, amikor nem veszek semmit. Most is egy különleges alkalom vitt rá. Könyvtári napok! Illetve tudom, már nincsenek, de most van egy kis lélegzetvételnyi időm, de nem sok. Tegnap voltam a könyvtárba, részben mert olyan esős hangulat volt, hogy kellett egy kis felüdülés a könyvek által és a már fent említett könyvtári napok miatt. A lényeg annyi volt, hogy bárki ingyen beiratkozhatott egy félévre, és ha vitt családtagot azt hiszem kapott egy könyvet is. Persze ez engem nem érintett, mert egy ideje (elsős korom óta van ténylegesen olvasójegyem azelőtt anyáéra vettem ki a mesekönyveket) be vagyok iratkozva.  Volt még könyvtártúra is ezzel lehetett körbejárni az egész könyvtárat, mármint szó szerint pincétől a padlásig. De ez sem az a program volt, ami megfogott. Most jön a lényeg… 


Könyvvásár is volt! Mégpedig 100 Ft/ könyv arányba. Ne értsetek félre nem számítottam a legújabb vörös pöttyösökre vagy ilyesmi így nem ért csalódás, de még így is találtam magamnak 3 könyvet.
Ahogy fent írtam nem új könyvek, de nekem megnyerték a szívem.

-Gudule: Szerelem zokniban
Hátulja alapján egy igazán morbid regény, gyermeki formába bujtatva. Egy 15 éves francia lány szerelmes az egyik Őt tanító tanárba. Hát jó, láttunk már ilyet, de akkor miért tűnik úgy mintha egy 10 éves kislány esti meséjének szánták volna?

-Ismeretlen: Idézetek könyve
A cím mindent leír, amit ez a könyv tartalmaz. Van itt idézet Einsteintől, Mark Twaintől, Bachtól, akit akarsz. Azért vettem meg, mert még nem volt egy könyvem, se amiben idézetek lettek volna.

-Larry McMurtry: Becéző szavak
A könyv magáért beszél. Olyan klasszikus, mint a Hp.

Ezeket vettem a könyvtárba, hiába jöttem haza amúgy is 10-15 könyvvel és hiába tudtam, hogy ma is menni fogok a Libribe. A Libribe eredetileg a Méregtant akartam, de nem volt így maradtam az Árnyék és Csontnál.


Ennyi lett volna az én kis egyszeri haul bejegyzésem. Szép estét mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése