2016. január 29., péntek

Taylor Swift Book Tag

Taylor Swift. Egy énekesnő, aki többször változott meg külsőre, mint Lady Gaga. Oké kicsit túlzás, de van benne valami. Szeretem hallgatni minden művét, de a felsoroltak inkább az ismert számaiból lettek összeválogatva.  Tudom, most mindenkit meglepek de a számcímekre összpontosít a tag… Huh milyen meglepő nem?





1.We Are Never Ever Getting Back Together
(Egy könyvsorozat, amibe belezúgtál, majd szakítottál vele, és soha-soha-soha nem jössz vele össze újra)
Hm… Nehéz… Talán a Hűvösvölgyi suli még az első eredeti változat nem a B épültet meg a hasonlók. Akkor tetszett, de most már annyi új rész van, hogy már követni se tudom és elegem is lett belőle.

2.Red 
(Egy könyv, amelynek piros vagy vörös a borítója)
A piros nem túl kedves színem, de ott van például Az Elit a Párválasztóból. Szintén egy nagy kedvenc, ami egyszerre nehezen emészthető, ha olvasunk a sorok között, de a regény elemei könnyűvé varázsolják.

3.The Best Day 
(Egy könyv, amelytől elfog a nosztalgia)
A legtöbb ember ide ugyanazokat írja, Harry Potter, Neveletlen hercegnő naplója vagy Gyűrűk Ura. Engem a nosztalgia a Váratlan utazástól fog el. Persze, ha ránézek a Harry Potterre is hasonló érzés fog el, de a Váratlan utazás volt az első könyv, amire emlékszem, hogy ajándékba kaptam.

4.Love Story
(Válassz egy könyvet, amelyben tiltott szerelem szerepel)
Minden második könyv, és minden Vörös pöttyös, Rubint pöttyös, Arany pöttyös stb. Ha sablonos akarnék lenni akkor a Rómeó és Júlia. De egy kicsit eltérek a szokásoktól: Szentivánéji álom

5.I Knew You Were Trouble
 (Egy karakter, aki rossz, mégis megszeretted)
Minden rosszfiú, mert így vannak megírva. De ha muszáj választani, akkor Carrie. Tudom, nem számít szigorú értelemben rossznak, de valljuk, be a tettei azzá teszik. Én mégis szeretem, mert Ő volt az első King olvasmányom főszereplője és ezek mellett a lelke annyira gyermeki akárcsak a szavai.
6.Innocent 
(Válassz egy könyvet, amit valaki elspoilerezett neked)
Az ilyenekre kínosan ügyelek, mert utálom, ha valamit előre tudok. Szerencsére attól a könyvtől nem vártam olyan sokat (mellesleg a várakozásaimat jócskán felül múlta) amiből mégis elárult valaki egy nagyon fontos dolgot. John Green Csillagainkba a hibája volt ez a könyv, de a spoilert nem írom le, mert hiába olvasta már szinte mindenki, én nem szeretnék ebbe a hibába esni.

7.Everything Has Changed 
(Egy karakter, aki hatalmas változáson ment keresztül a történet lefolyása alatt)
Hogy ez most belső, külső, jó vagy rossz az relatív, úgyhogy én olyan szereplőt választok, aki belül változott meg, sajnos nem a jó irányba. Ez a szereplő pedig nem más, mint, Kasey. Ő a főszereplő húga Katie Alender A rossz lányok nem halnak meg című könyvében. Nem árulok el nagy újdonságot, ugyanis ez már a könyv hátulján is olvasható, Kasey gonosz lesz, régiesen kezd beszélni, megváltozik a szeme színe és gyakori emlékezetkieséssel is találkozunk a könyvben.  

8.You Belong With Me 
(A könyv, amit a legjobban vársz jelen pillanatban)
Na ezen sem kell sokat gondolkodnom. Vagy? Várok én sok könyvre abból 3 Kiera Cass tollából származik egy pedig egy magyar és eléggé megosztó (Leiner Laura) személytől. De maradjunk a Párválasztó legújabb részénél.

9. Forever and Always 
(A kedvenc könyves romantikus párosod)
Abby és Travis a Gyönyörű sorscsapásból (ami igazából trilógia, de nem tudom az összefoglaló nevét). De mondhatnám még Fablet és Drewt.  Vagy Deant és Hopeot. Vagy Nagy Márkot és Bekát. Igen, sok párt szeretek.

10.Teardrops on My Guitar 
(Egy könyv, amin nagyon sokat sírtál)
Egyik sem. Könyveken nem sírok. A tavalyi kihívásba is csak azért írtam a Ha maradnékot mert azon akár sírhattam volna, de nem tettem.

11.Style
(Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója)
Jane Austen Büszkeség és Balítéletének a vörös pöttyös kiadását már dicsértem egy párszor, de még mindig nem tértem ki belőle, abszolúte kedvenc. 

A tag mellesleg szabadon vihető, nem jelölök meg senkit. Hamarosan pedig jövök a könyves beszerzésekkel is.

3 megjegyzés:

  1. Nem gondoltam volna, hogy valaha bekerülök egy blogbejegyzésedbe (Csillagainkban a hiba spoiler) de köszönöm. 😂
    Szakmai szemmel nézve a bejegyzésre: Ismét meglepődtem, hogy milyen tehetséges vagy, (de ez nem az a hely ahol én írok regényt, úgyhogy majd élőben) De... felfedeztem egy ted szokatlan hibát, sok a szó ismétlés. Bocs hogy ezt megosztom aa világgal, de néha negatív kritikák is kellenek. 😘

    VálaszTörlés
  2. Miért lenne baj hogy (az ezek szerint nyilvánvalót) megosztod a világgal? Örülök, hogy tetszett a bejegyzés és köszönöm,hogy ilyen szépeket írsz/mondasz rólam! Remélem hamarosan élőben is találkozunk! :)

    VálaszTörlés