2016. január 23., szombat

Téli beszerzések

Nem vagyok beauty blogger és nem is kívánok azzá avanzsálni. Hiába szeretem a divatot, hiába érdekel ez a téma is a könyvek a blogon mindig kizárólagos elsőbbséget fognak élvezni.  Egyszerűen csak annyi jó szépségápolási és egyéb ilyen kategóriájú termék gyűlt össze ez alatt a tél alatt, hogy szeretném leírni a tapasztalataimat és a gondolataimat ezekkel kapcsolatban. Az ötlet tulajdonképpen úgy jött, hogy nézegettem egy köröm lakott, amiről lent majd írok is, és megakadt a szemem az üveg apró betűjén: „Gyorsan száradó, tartós körömlakk”. Mivel most használtam először a tartósságával kapcsolatban nem gondolkodtam el, de az, hogy gyorsan száradó elég nagy túlzás. Szintén lent írok majd erről az egészről csak szerettem volna egy kis bevezetőt…
Igazából (mint a bejegyzés címe is mutatja) nem egy hónapra korlátozódva írok, hanem összességében november végétől január végéig. Mármint a mai napig. Szeretném hangsúlyozni, hogy ez csak a személyes tapasztalatom és véleményem, nem azért írom, hogy lehúzzak egy terméket vagy ilyesmi, és a többi sablon szöveg, amik ugyan igazak, de nem szeretek sablonos lenni…

Garnier Skin Nautrals Hand Repair kézkrém
Télen, mint a legtöbb embernek, nekem is szörnyen száraz lesz a kezem, de eddig nem találtam olyan kézkrémet, ami hosszútávon is segített volna. Egy ideig a Nivea kékdobozos csodakrémjét használtam (ami tényleg mindenre jó, de a kezemen nem segített, úgy ahogy szerettem volna) aztán megakadt a szemem ezen a krémen. Bevallom először a kinézete keltette fel a figyelmem, de aztán lopva megszagoltam és odáig voltam! Az illata nekem nagyon tetszik, finom, de nem tömény. Az állaga és a beszívódás szinte tökéletes bár enyhén zsírosnak érzem. Legközelebb is a kosárba kerül.

Moyra lakk (17-es árnyalat)
Igazából itt is a külső fogott meg (leszögezném, hogy azért ennyire nem vagyok felszínes) legfőképp a szép szín. Már volt egy ilyen színű lakkom az Essence-től csak az elfogyott és gondoltam kísérletezek egyet valami mással. Kár volt. Az üvegben nagyon szép, de a körmömön furcsa. Nem tudom, lehet, hogy csak az enyém defektes egy picit, de csíkozódik. Azt hittem ez is olyan szolid lesz, mint a másik, de ez annyira fénylik, hogy már-már súrolja a közönséges határát. Az üveg gyorsszáradás és tartósságot ígér, ami, nos, nálam nem vált be. Körülbelül fél óra alatt érte el azt az állapotot, amikor meg merem mozdítani az ujjamat és utána még negyed óra az a rész, amikor már csak kenődik, nyomódik, de nem folyik. A tartósságának utána néztem, de nem találtam túl pozitív véleményeket. Ezzel még nem is lenne baj, de a száradás és a csíkozódás tényleg elront mindent. Nem mondok le teljesen a Moyra lakkokról, de legközelebb valami sötét színt veszek.
Rimmel London 019. DISCO DIVA fedőlakk
Ezt nem is vettem, hanem ajándékba kaptam ezért nem írhatok róla rosszat. Nem is tudok! Teljes mértékig meg vagyok elégedve! Fekete lakk fölé használom (amiről egyébként fogok még írni) és valami gyönyörűen mutat. Szépen fel lehet vinni, gyorsan szárad és a körmöm is szép egyenletes lesz miután megszáradt. A sok nagy flitter mellett van benne pici csillám is, ami fényt és változatosságot visz a körmömre a nagy ezüst illetve bronz (helyzet és fény válogatja) mellé.

Essence Effect Körömlakk The black cat (latex matt)
Huh… Ez az a fekete lakk, amivel az előbbit szoktam használni, de ez az egy egyszerűen önmagában is fantasztikus. Nem igazán használtam fekete lakkot előtte, mert a fényes fekete nem a kedvencem, de ez a matt… Két rétegben gyönyörű fedés és rögtön mattra szárad, nem kell vele sokat várni, az ecset egy icipicit nekem nagy, de nem használhatatlan. Közepesen tartós, egy hét alatt csak egy-két helyen kopott le, nem vészes. Ár-érték arányban is tökéletes, egyszerűen oda vagyok érte!

Fisherman’s Friend cukorka cseresznyés ízben
Tudom, furcsa. Szépségápolás mellett egy cukorka. Tulajdonképpen már régebben rátaláltam, de akkor csak a hagyományosra, ami nekem annyira nem tetszett meg. Aztán egy hosszú sorban állás alkalmával pillantottam meg és gondoltam, miért ne? Nem bántam meg. Nagyon mentolos, nagyon frissítő és enyhén cseresznyés. Miután elfogyott még egy fél óráig minimum megmaradt a mentolos lehelet és íz is.

Clean&Clear miteszer eltávolító tonik
Ezt is elég régen vettem valamikor december elején, de még mindig megvan majdnem az egész. Maximum kétszer használtam és csodálom, hogy azóta még nem dobtam ki. Elméletileg eltávolítja az összes fekete kis pöttyöt, de nekem nem jött be (azóta szerencsére megoldottam máshogy, de azért elég nagy csalódás volt) és még mindig ez a kisebbik gond. Az első használat után csak egy nagyon picit kipirosodott az arcom, de akkor azt gondoltam, hogy csak az alkohol volt új a bőrömnek, aminek a szagát nagyon erősen lehet érezni. Az üveg mindennapi használatot ajánl ezért másnap is használtam. Akkor valami szörnyű volt. Este annyira nem vettem észre, hogy mit tett a bőrömmel csak annyit éreztem, hogy csíp, éget ezért fél úton abba is hagytam. Reggelre az arcom a szemem alatt és főleg az orrom mellet olyan volt mintha déltől délután háromig égettem volna a napon. Nem volt hólyagos csak piros, fájdalmas és érdes. Akkor lett száműzve az arcápolási rutinomból, végleg.

Nivea Sensitive 3 az 1-ben micellás arctisztító
Az előző Celan&Clear balesettel együtt vettem meg. Ez nekem tökéletesen bevált. Mindent megkapok, amit egy micellás víztől elvárok. Eltávolít mindent az arcomról és nem hagy ragacsos érzést ezért nem kell leöblíteni sem.

Labello Fruity Shine Cherry ajakápoló
Ismét egy tipikus probléma miatt vettem meg. Cserepes ajkak. Az illata nagyon finom, egy barátnőm 
a meggyes Márkához hasonlította. Először meglepett a színe, de nagyon megtetszett. Nem olyan, mint a legtöbb színezett ajakápoló, inkább szájfény hidratáló tulajdonsággal.  Tökéletes a mindennapokra is, mert annyira nincs intenzív színe, de mégiscsak feldobja az ember 
megjelenését.

Nescafé Dolce Gusto Macaronos zöld tea
Álmaim teája kopogtatott az ajtón, akarom mondani a Spar polcain. Nagyon finom, igaz a macaron először nem jött át teljesen, de úgy is ízlett. Zöld tea, ami plusz pont és elég bele egy kevés cukor. 


Azt hiszem ennyi új dolog volt az elmúlt hónapokban, ami vagy így, vagy úgy de megmaradt. Remélem nem baj, hogy egy kicsit eltértem a könyvmolyos sémától egy másik irányba. Hamarosan tervezek egy hasonló bejegyzést csak épp könyvekkel. Szép hétvégét kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése