2016. március 27., vasárnap

Húsvéti Könyves és Filmes Tag

Elsősorban mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket szeretnék kívánni. Az ünnep alkalmából elhoztam nektek egy taget amit AniTigernél találtam, aki ugyancsak egy másik bloggernél látta, de ezt mind elolvashatjátok nála ITT. Kezdjük is!

Nyuszi - Egy könyv/film, ami bárcsak sokszorozódna (lenne folytatása)

Könyv: Írhatom, hogy Harry Potter? Abból mindig kell folytatás… Mármint az eredeti részeken kívül.   Rainbow Rowell Fangilrjének elfogadnám a folytatását. Érdekelne, hogy mi lett a lányokkal.


Film: Na ez már nehezebb. A legtöbb filmnek a folytatása rosszabb, mint az első ezért nem szívesen sokszoroztatnék meg egy filmet sem. De ha mégis akkor az vagy a Kedves John (tudom, tudom) vagy az Agymanók (ne kövezzetek meg) aminek állítólag készül is a második része.

Tojás - Egy könyv/film, ami meglepett

Könyv: Igazából színdarab, de nem hittem volna, hogy tudok rajta ennyit nevetni. Ez pedig Shakespear Szentivánéji álom című komédiája. Nem igazán tudtam mit várjak, de nagyon meglepett a humor. Voltak részek ahol le kellett tennem a könyvet. Persze lehet, hogy csak az idő túlozta el de én így emlékszem.
Film: Ismét nehezebb. De a Stonehearst elmegyógyintézet a legideillőbb. Fordulatos, Edgar Allan Poe regényre épül és a szereplők is tökéletesen vannak megválasztva. Ami meglepett benne az a vége, amit nem fogok leírni mivel spoiler.

Tojásvadászat - Egy könyv, amit nehezen szereztél meg /Egy film, aminél nehezen jutottál el oda, hogy megnézd.

Könyv: Ami azt illeti még mindig nincs meg. A Percy Jackson második részét az eredeti rajzolt (NEM FILMES) borítóval nem lehet beszerezni egyszerűen sehol!

Film: Annak ellenére, hogy nagyon érdekelt, hónapokba telt mire megnéztem az Adeline csodálatos életét.

Bárány - Egy gyerek könyv/film, amit nagyon szeretsz.

Könyv: A váratlan utazás össze részét nagyon szerettem.

Film: A mesék 90%-a? Minden Disney, Pixar stb. A kedvencem a Hotel Transylvania 1-2, az Agymanók és az Aladdin.

Tavasz - Egy könyvborító/film, ami a tavaszt idézi fel benned

Könyv: Hm… Allan Titchmarsh- Szelemjárás a borító miatt.

Film: Nem szoktam a filmeket évszakhoz kötni. Talán Grace - Monaco csillaga. Részben a csodálatos tájak miatt, és mert tavasszal mutatták be.

Jézus Egy vallásos/spirituális könyv/film, amit szeretsz

Nem igazán az én világom, szerintem nem is olvastam vagy néztem ebben a kategóriában semmit.

FeltámadásEgy könyv/film olyan szerzőtől/rendezőtől, aki már elhunyt.

Könyv: Mivel már egyszer említettem Shakespeart, legyen mondjuk F.S. Fitzgerald Nagy Gatsby című könyve. Nagyon-nagyon szerettem ez a könyvet.

Film: Blake Edwards filmje szintén nagy kedvencem, aminek az eredeti címe annyival jobban illik a filmhez, Breakfast at Tiffany’s vagyis Álom Luxuskivitelben. Persze nem szó szerinti fordításban. Ezenkívül még mondhatnám a Hepburn filmek nagy részét. 

Amit most hallgatok: Nem igazán ünnepi vagy esetleg tavaszi de Charlie Puth:Dangerously

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése