2016. április 12., kedd

Aktuális beszerzéseim

Szerettem volna még egy kicsit húzni ezt a bejegyzést, legalább tavasz végéig, de attól félek abból valami nagyon hosszú sült volna ki. Gondoltam jobb ötlet ketté bontani. Azaz lesz most egy bejegyzés (ahogy a cím mutatja) az eddigi újdonságokról, amiket beszereztem és majd egy tavasz vége/ nyár eleje felé. Illetve amikor megint összegyűjtök egy bizonyos számú terméket. Persze most is leírom, ahogy múltkor, hogy én nem vagyok beauty guru, én könyvmoly vagyok, de a nézettséget látva azt szűrtem le, hogy nem rendelkezik olyan szörnyű számmal a téli kedvences poszt, mint vártam. Természetesen a most leírtak nagy része a Glamour napok akcióinak köszönhető, de egy pár termék régebbről származik, és egy ilyen bejegyzésre vár.

Az első termék pedig az egyik legjobb. Az előző sikere miatt (ami mellesleg még mindig tart) beszereztem egy más színű/ízű/illatú ajakápolót. Természetesen ez is Baby Lips a Maybelline New Yorktól. Mikor megvettem már a Valentin nap rég lecsengett ennek ellenére még mindig árulták ezt a fajta különleges kiadást. Persze mindez csak otthon derült ki, amikor kibontottam és megláttam a szívecskét a tetején. Persze nem gond mivel az illata nagyon finom és az előzővel ellentétben könnyen lehet használni tükör nélkül, mert épp csak egy kis fényt ad a benne található csillámok miatt. A neve pedig: Maybelline Baby Lips Valentine 15 Pomme D'Amour

Most pedig egy termékcsaládból szeretnék bemutatni öt terméket. Ez a márka pedig a treacle moon. Először egy tusfürdőt vettem a márkától. Nagyon-nagyon finom illata van és teljesen hű a nevéhez (Sweet Apple Pie Hugs) amikor használom tényleg olyan mintha egy cukrászdába tévedtem volna ... De biztosan valami jó helyre.

Most pedig három különböző illat, két fajta kiszerelés és egyféle formula következik. Ez pedig a testápolók családfájának kettő illetve három tagja (nézőpont kérdése) Először a tusfürdővel együtt vettem meg az első treacle moon testápolómat Warm Cinnamon Nights néven. Fantasztikus, ahogy bevált. A bőröm puha és illatos, az almás pite illat fantasztikusan harmonizál vele. Egyszóval tökéletes! Mivel ha valami jó, akkor abból minél többet szeretnénk vettem egy kis kiszerelésű táskába valót is. Mivel akkor csak egy illatban találtam megvettem azt. Ez az illat pedig a That Vanilla Moment fantázianévre hallgat. Ez is teljesített akár a nagytestvére, napközben jól esett bekenni vele a kezemet. A nagy kiszerelést már félig elhasználtam és nem szeretnék abba a hibába esni, hogy nem jutok el a Müllerig a tényleges kifogyás pillanatában begyűjtöttem egy újabb nagy üveggel The Raspberry Kiss néven… és vettem belőle egy kicsit is. De nem vagyok még fanatikus (remélem).

Az utolsó fürdőszobai rituáléim alkalmával használt termék pedig a Garnier Skin Naturals PureActive krémes bőrradírja. Az előző is használt, de gondoltam kipróbálok valami újat és mivel a Garnierben megbízom, erre esett a választásom. Igazság szerint még csak egyszer használtam így sokat nem tudok róla írni. Talán annyit, hogy nagyon tiszta érzést ad miután lemostad és nekem az illata is nagyon tetszik, valószínűleg rosszul írom körül, de egy kis mentolos aromát fedeztem fel 
benne.


Most pedig térjünk át a körmökre. Három körömlakkról írok. Mind a három Essence. Az Essencebe csalódtam már, igaz nem sokszor, de az elérhető árak és a jó minőségű termékek visszavarázsoltak. 
Az első egy alap/fedőlakk valamint körömerősítő is. Sokat nem lehet ragozni, de tökéletes teljesít ott ahol, és ahogyan kell.

Csak hogy ne egyhuzamban írjak, három körömlakkról most megtöröm egy másik körömre való termékkel. Ez pedig egy körömágy és körömápoló olaj. Szintén Essence és szintén megfelelően használ. 


Akkor most megint körömlakk. Egyszer már próbáltam egy I Love Trends-es körömlakkot babarózsaszín pasztell színben. Ehhez képest most hatalmasat váltottam az ezüst színű The Metal névre hallgató lakkal. De nagyon bejött! Mivel a fekete lakkom (ami eddig a kedvencem volt) elfogyott, legalább valami a helyébe tud lépni. Az árnyalata: 44 (rebel at heart)

Ééés újabb Essence lakk, csak ismét ugrunk egy skálányi színt. Ez egy púderrózsaszínre száradó, No Make-Up look lakk. Tényleg nem látszik, viszont fantasztikusan mutat a körmökön, mert természetesen egészségesre varázsolja őket egy enyhe rózsaszín árnyalattal. Árnyalat: 01 (powdery rose)

Ennyi lett volna az aktuális beszerzéses/kedvences bejegyzésem. Nem lett hosszú, de mégis jobb, így mint egy több oldalnyiba egy kicsit később.


Amit most hallgatok: Charlie Puth – Left Right Left (illetve a teljes Nine Track Mind album) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése