2016. április 19., kedd

Book Cake Tag

Eljött az idő, hogy elkészítsem a taget mivel nem rég végeztem a sütögetéssel. Nem kell tortákra vagy bonyolult dolgokra gondolni, egyszerű mikrós-bögrés süti, nutellával. Szóval a tipikus egyszerű, de nagyszerű kombináció. Akkor lássuk is a taget amire a Könyvmolyok Világa című blog szerkesztője hívott ki. Nézzetek be hozzá! De vágjunk is bele!

Liszt – Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá vált.

A Ragyogás egyértelműen. Nagyon nehezen indult, amíg megismerkedtünk a családdal és beköszöntött a tél egy egyszerű regénynek tűnik, amiben nincs semmi igazlom, horror elemek meg pláne. DE A VÉGE…


Margarin – Egy könyv, aminek jó a tartalma.

Tartalma, mint a leírás vagy tartalom, mint a könyvben lévő történet? Mindegy. Legyen az első variáció. Szóval, amelyik könyv ilyen szempontból nagyon megfogott az Anthony Capella- A jégkirálynő című könyv. Annyira tetszett a leírás a hátulján, hogy nem érdekelt a vastagsága (akkor még kezdő könyvmolynak tekintettem magamat ezért ijesztőnek tűnt egy durván 500 oldalas könyv) csak az érdekes sztori és a gyönyörű borító.


Tojás – Egy könyv, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de aztán mégis belopta magát a szívedbe.

Az időfutár számomra így indult. Mármint a borító tetszett, de elriasztott a magyar gárda és az átlagnál fiatalabb szereplők. Akadozva olvastam, de aztán beindult és teljesen bele bolondultam.

Cukor – Egy édes könyv

Egyértelműen Stephanie Perkins könyve, az Anna és a francia csók. Annyira aranyos Anna és St.Clair , hogy már szinte fáj. Ja és mellesleg, mint egy kellemes mellékhatás a könyv elolvasása után Párizsba de legalább Franciaországba akarsz költözni.


Máz – Egy könyv, amiben szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell.

Nagyon sok ilyen könyv van. De talán írjunk egy olyat, ami a legtöbb embert megosztja. Ez pedig Stephen King Carrieje. Sokak szerint gyenge és érződik, hogy ez az első műve, de nekem nagyon tetszett. Változatos karakterek, egy kis szerelem, de nem az a tökéletes fajta és legfőképp érthető fordulatok.

Porcukor - Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, ha szomorú vagy.

A Harry Potter egyértelműen. Bármelyik rész, de ami a leghatásosabb az a hetedik. Tudom, mazochista gondolat és természet, de hát ez van.  


Cseresznye díszítésként – A kedvenc könyved az évben

Most így átnézve az olvasmánylistámat az évben arra jutottam, hogy sok jó könyvet olvastam így többet sorolnék fel. Az idei kedvenceim: The Duff- A pótkerék (Kody Keplinger), Lenn, a nyúl üregében (Holly Madison), LoveClub (Lakatos Levente) és az utolsó Fangril (Rainbow Rowell). 


Ez lett volna a tag, még egyszer köszönöm a kihívást a már fent említett blog szerzőjének! Én viszont nem szeretnék senkit kihívni, vigye, akinek kedve van hozzá, én is szívesen elolvasom akár itt kommentben. Ismét újítottam valamit, nézzétek meg... 

Amit most hallgatok: Valamiért a bejegyzés írása közben folyamatosan retro (értsd: olyan számok amik még azelőtt íródtak, hogy én megszülettem) számokat hallgattam mivel a családomnak hála volt már szerencsém néhány gyöngyszemhez. Az aktuális (és régebbi) kedvencem: Guns N’ Roses- November Rain. 

Amit most olvasok: Azért gondoltam erre a mindenkori pontra a bejegyzések alatt, hogy tisztába legyetek vele, hogy melyik könyvből várható hamarosan (vastagságtól és időtől függően) bejegyzés. Persze olyan is lesz, hogy épp mást olvasok mint amiről írok (értsd: lusta voltam leülni és összeszedni a gondolataimat az előző könyvről.) legközelebb. Szóval a jelenlegi pont egy ilyen este. Most James Dashnertől olvasom a Halálkúrát de a Duffról már készül egy bejegyzés. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése