2016. december 21., szerda

Filmes Tag

Nem tudom, mostanában mi van velem, de hirtelen az időhiányom ellenére elkezdtem annyit olvasni, mint régen. A könyvtári könyvekből is sokkal többet olvastam, mint szoktam. Már a buszon is elő veszem a könyvemet (eddig nem tettem, mert túl rövidnek tartottam az utat, maximum a telefonomon olvastam, mert azt nem kell pakolászni). Ám ha hazaérek és megtanulok, valahogy nem megy. Az agyam túl fáradt az új történetek befogadásához. Aztán egy pár bejegyzés és videó után mégis rávetem magam az ágyra és nekiállok. Ilyenkor vagy pörögnek az oldalak vagy otthagyom pár bekezdés után. Most, hogy felvázoltam a jelenlegi állapotomat könyvek terén talán nem meglepő, hogy nem egy könyves bejegyzést hozok. A taget az egyik snitt zónában találtam, sajnos blogos linkem nincs, de az elején van, pillantsatok rá, ha érdekel.



1.) Január:
Tél közepe. Egy film, ami megfagyaszt a döbbentettől.
Az Amerikai Mesterlövész. Bradley Cooperre alig lehet ráismerni, de nem is ez a megdöbbentő, hanem a vége. Nem spoiler, olyan hirtelen lesz vége az egésznek, hogy döbbenten ülsz még negyed óráig ugyanúgy, ugyanott.

2.) Február:
Farsang. Egy filmes karakter, akinek farsangkor legszívesebben öltöznél.
Most legyek sablonos és írjam Harley Quinnt? Az biztos, hogy az idei farsangon belőle lesz a legtöbb… Mondjuk meg is értem. A film véleményem szerint, miatta kapta meg azt a sikert, amit megkapott. Kukába az eredetiséggel, én is szívesen lennék felemás sminkben.


3.) Március:
Beköszönt a tavasz. Egy annyira gyönyörű film, mint maga a tavasz.
Több ötletem is van, de mindegyik az elmúlásról és/vagy a halálról szól, ami egyértelműen a tavasz ellentéte. Viszont hiába próbálok elvonatkoztatni akaratlanul bekúszik egy film cím újra és újra. Ez pedig nem más, mint a Love Story. Az a film olyan hatással volt rám, hogy anyáék rendesen megijedtek, amikor megláttak a film végén. Sírtam, dehogy sírtam… bőgtem!
4.) Április:
Húsvét, locsolkodás. Egy igazán romantikus film:
Ha előre tudom, hogy ez jön, akkor se írok mást a Love Story helyett az előző ponthoz. Ide mindenképp a kedvencem való, vagyis a Kedves John. Channing Tatum az egyik kedvencem, a könyvet nem olvastam előtte (milyen jól is tettem), a téma is tökéletes. Kell még valami?

5.) Május:
A munka ünnepe. Egy film, amiben szívesen szerepelnél.
Annyi van, mint égen a csillag. Szívesen lennék Hermione BÁRMELYIK Harry Potterben, vagy csak szimplán diák a Roxfortban. De túlélném azt is, ha a Kavarásban lennék Bella Thorne. Vagy a Magic Mikeban (vagy az XXL-be) Chan valamelyik barátnője. Oké kicsit elszálltam…

6.) Június:
Vége a sulinak, jön a szünidő! Filmek, amiket nagyon szeretnél látni.
Jelenleg? Van egy pár, ugyanis szörnyen lusta vagyok elmenni a moziig. Így még nem láttam a Legendás állatok és megfigyelésüket se. De ott van még a Miért pont ő? és A lány a vonaton (amint elolvastam a könyvet), a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei (amint rávettem magam és nem félek, hogy elrontja a könyv eddigi élményét).


7.) Július:
Nyári szünet. A tökéletes vígjáték, a vakációdon.
Annyi van, hogy szinte nem is tudok választani itt is. Szóval csak felsorolom: Rossz tanár, Kék lagúna: Az ébredés, Az 50 első randi, Kavarás, Rosszak Anyák.

8.) Augusztus:
A szünet utolsó napja. Egy film, amit újranéznél, hogy felboldogítson.
21/22 Jump Street vagy a Nagyfater elszabadul. Mindkettő (három) vicces, könnyed és garantált nevetés biztosít.

9.) Szeptember:
Újra iskola. Egy sulis film.
A tökéletes választás egyértelműen valami amerikai klisé halmaz. Ott van például a Bajos csajok vagy a The Duff.

10.) Október:
Eső, beborult ég. Egy szomorú/sírós film.
Ahj, a két adut már ellőttem. Viszont a P.S I Love you-t ezerszer képes vagyok megnézni és ezerszer végig is sírom.

11.) November
Leesik az első hó. Az első film, amit életedben láttál vagy első meghatározó filmélmény.
Az első legmeghatározóbbra nem emlékszem viszont az első mozis filmemet véletlenül tudom. A Micimackó és a Zelefánt, anyáék vittek el rá kiskoromban.

12.) December
Jön a mikulás. Egy dvd ülne a csizmádban, melyik film lenne az?
Nehéz kérdés ismét… Annyi olyan film van, amit szeretek, de nincs meg. Most már nem szeretnék hosszú listát írni ezért bármennyire is nehéz kiválasztok egyet. Ami nem más, mint az Éjsötét árnyék. Annyira jó benne Johhny Depp és a sztori, a hangulat. Egyszerűen az egész!


Karácsonyi bejegyzéssel is jövök hamarosan valamint készülőben vagy egy könyves bejegyzés is, addig is kellemes készülődést kívánok mindenkinek!
Amit most olvasok: Leiner Laura – Valahol (Bexi- sorozat 5.)

Amit most hallgatok: Ugyanúgy maradt a Punnany de persze aktuálisak a karácsonyi számok is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése