2017. november 16., csütörtök

Próbáljuk meg újra...

Nagyon régen volt, hogy itt jártam. Majdnem egy éve. Igazából nem tudom most miért térek vissza. Azért hagytam abba csakúgy hirtelen mert annyira felpörgött és megváltozott az életem, hogy nem éreztem a részemnek. Igazából, fogalmam sincs most menni fog-e. Addig próbálkozom amíg élvezem, ha elkezd kínná válni akkor másodszor, végleg hagyom abba. Újdonság, hogy új laptopom van aminek annyi az előnye, hogy sokkal egyszerűbben és kényelmesebben, azaz nagyobb élvezettel tudok írni. Még ismerkedünk de én bízok benne. Visszatérésem alkalmából, mert még mindig szeretem őket, egy taget hoztam nektek.  Egy kis polgárpukkasztás és erősebb témák gyanánt, a Durva kérdések taget, amit itt találtam. 



1.Melyik volt a legfelkavaróbb könyv, amit olvastál?
Ide mindenképp Totth Benedek Holtversenyét írnám, több mint egy éve olvastam de néha még ma is eszembe jut, annyira megmaradt bennem az egész. Bejegyzést is írtam róla, ahol jobban kifejtem. Itt elolvashatod.

2.Melyik könyvben találkoztál olyan jelenettel, hogy olvasás után legszívesebben felkötötted volna magad? 
Kicsit erős kifejezés a felkötni magam, de talán Rácz-Stefán Tibor könyvének egyik utolsó jelenetében. Aki olvasta, érti. Aki nem az pedig olvassa el. Szintén egy olyan könyv amiről készült írás, itt.

3.Melyik fantasy könyvnek találtad a legbetegebbnek a világát?
Nem nagyon olvasok fantasyket, de disztópiának itt van a Dorothynak meg kell halni, ami elég beteg ha arra gondolunk, hogy a jól ismert Oz féle Dorothyról van szó, aki diktatúrát csinált Oz földéből és őt kell megölni.

4.Melyik általad ismert szereplő szenvedett a legtöbbet fizikailag és hogyan?
Az első aki eszembe jutott, Szilvia a Bomlásból, Lakatos Leventétől. Elég brutális körülmények között van fogva tartva, de ez is elég spoileres rész, lényeg hogy bár lelkileg volt igazán megterhelő számára, fizikailag se lehetett semmi.

5.Melyik általad ismert szereplőnek zúzták péppé az elméjét és hogyan?
Jack, a Ragyogásból számít? Igaz, hogy őt nem konkrét emberek kergették az őrületbe hanem egy szálloda és a bezártság, de azért én ideillőnek gondolom, mivel, hogy józan esze nem igazán maradt a könyv végére. (Írtam róla, itt)

6.Melyik könyvet ajánlanád az ellenségednek, pszichológiai hadviselési manőverként?
Mindenképpen az Aranyembert vagy a Tüskevárat.

7.Melyik az a szereplő akivel mintsem hogy találkoznál, inkább egy kiéhezett tengerimalacokkal teli verembe vetnéd magad?
Hát ez érdekesen hangzik. Kivel ne akarnék annyira találkozni hogy inkább a tengerimalac csorda? Talán Rachel mikor éppen részeg, a Lány a vonatonból. Tipikusan az az ember akit kerülni próbálok.



És a jó/rossz hír, hogy el is érkeztünk a bejegyzés végre. Még nem tudom, hogy fog működni újra ez az egész, de én bízok benne és majd meglátjuk. Addig is legyen szép estétek, és jó újra itt lenni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése